www.tomak.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 17 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Томаківський район >> Новини
Проект розпорядженя голови Томаківської райдержадміністрації "Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації "
Версія для друку Написати листа

ПРОЕКТ



ТОМАКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови районної державної адміністрації

___________
смт Томаківка
№ ____


Про затвердження Регламенту
центру надання
адміністративних послуг
Томаківської районної
державної адміністрації
    Керуючись законами України “Про місцеві державні адміністрації”,
    “Про адміністративні послуги”, постановою Кабінету Міністрів України
    від 01 серпня 2013 року № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” (із змінами), з метою забезпечення вдосконалення порядку надання адміністративних послуг, підвищення їх якості, створення сприятливих і доступних умов для реалізації фізичними та юридичними особами прав на одержання таких послуг:

    1. Затвердити Регламент центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації, що додається.

    2. Головному спеціалісту – юрисконсульту відділу діловодства, контролю та правого забезпечення апарату районної державної адміністрації Вакуленко О.В. подати це розпорядження до Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області на державну реєстрацію відповідно до вимог чинного законодавства України.

    3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення в друкованих засобах масової інформації.

    4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на начальника відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг - адміністратора Томаківської районної державної адміністрації, контроль залишаю за собою.


    Виконуючий обов’язки голови
    районної державної адміністрації В.О.Хведчук
    15

    ПРОЕКТ
                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                    Розпорядження голови
                                    Томаківської
                                    районної державної адміністрації
                                    ___________2018 року № _______







    РЕГЛАМЕНТ
    центру надання адміністративних послуг
    Томаківської районної державної адміністрації

    I. Загальна частина

    1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації (далі – центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

    2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.

    3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
    верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
    стабільності;
    рівності перед законом;
    відкритості та прозорості;
    оперативності та своєчасності;
    доступності інформації про надання адміністративних послуг;
    захищеності персональних даних;
    раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
    неупередженості та справедливості;
    доступності та зручності для суб’єктів звернення.

    4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про центр та Регламентом центру.
    II. Вимоги до приміщення, у якому розміщується центр

    1. Центр розміщується в окремій будівлі, яка знаходиться в центральній частині смт. Томаківка на першому поверсі.
    На вході до будівлі розміщуються вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.
    Графік роботи центру, віддалених місць для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення) затверджується райдержадміністрацією, з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”. Центр працює за наступним графіком: понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця з 8-30 до 15-30 годин, середа з 8-00 до 20-00 годин, без перерви на обід.
    Вхід до центру облаштовується пандусами для осіб з інвалідністю та у разі потреби зручними сходами з поручнями.
    У приміщенні центру облаштовується туалетна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю.
    На прилеглій до центру території передбачається місце безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування центру.

    2. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.
    У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
    Відкрита частина включає:
    сектор прийому;
    сектор інформування;
    сектор очікування;
    сектор обслуговування.
    Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.
    Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
    Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
    Закрита частина розміщується на тому ж поверсі, що й відкрита частина.

    3. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

    4. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
    У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, інформаційний термінал у зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
    Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, телефонами, факсимільними апаратами та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
    Для висловлення суб’єктами звернення зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг сектор інформування облаштовується відповідною скринькою та книгою відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці.

    5. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
    У секторі очікування облаштовуються не менш як 10 місць для суб’єктів звернень.
    Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
    Для оплати адміністративного збору в секторі очікування розміщуються банкомати, платіжні термінали.

    6. Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів розподіляються за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

    7. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
    Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить для центру не менш як 50 кв. метрів.

    8. На інформаційних стендах та інформаційному терміналі розміщується інформація, зокрема, про:
    найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
    графік роботи центру, віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);
    перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
    строки надання адміністративних послуг;
    бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
    платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
    супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
    прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;
    користування інформаційним терміналом;
    користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
    Положення про центр;
    Регламент центру.

    9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

    10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

    11. Особам з інвалідністю забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної у цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційному терміналі розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування іншими способами, які є зручними для осіб з інвалідністю.

    12. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру беруть участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.
    III. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

    1. Керівник центру може вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

    2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це райдержадміністрацію, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
    IV. Робота інформаційного підрозділу Центру
      1. Надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційним терміналом та автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі здійснює адміністратор центру. У центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.
      Адміністратор центру (інформаційний підрозділ (у разі утворення) також:
      інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;
      консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
      надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення.

      2. На веб-сайті райдержадміністрації в розділі “Адміністративні послуги” розміщується інформація, зазначена в пункті 8 розділу ІІ цього Регламенту, а також відомості про місце розташування центру (віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення)), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
      3. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційному терміналі) та на веб-сайті райдержадміністрації в розділі “Адміністративні послуги”, повинна бути актуальною і вичерпною.
      Інформація на веб-сайті райдержадміністрації в розділі “Адміністративні послуги” має бути зручною для пошуку та копіювання.

      4. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

      V. Керування чергою в Центрі
        1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.

        2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

        3. У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру та/або електронної реєстрації на веб-сайті райдержадміністрації в розділі “Адміністративні послуги”. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

        4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
        VI. Прийняття заяви та інших документів у центрі
          1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або віддалених місцях для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення).
          Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
          Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

          2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

          3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі його утворення)) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
          Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

          4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

          5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

          6. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

          7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складання. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу – в електронній формі.

          8. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі його утворення)), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

          9. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

          10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

          11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
          12. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
          VII. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

          1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 1-12 розділу VI цього Регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

          2. Передача справ у паперовій формі від центру (віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі його утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному райдержадміністрацією, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

          3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

          4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

          5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
          своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
          надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
          У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

          VIII. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

          1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі його утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

          2. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

          3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
          Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному райдержадміністрацією, і зберігається в матеріалах справи.

          4. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

          5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або в електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
          6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

          7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення, опис вхідного пакета документів, лист про проходження справи та результат надання адміністративної послуги, зберігається у центрі.
          Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

          Керівник апарату
          Томаківської районної
          державної адміністрації В.Г.Ждан

          Аналіз регуляторного впливу
          до проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації
          “Про затвердження Регламенту
          центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”

          Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” і Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 (із змінами), що визначає правові й організаційні заходи реалізації проекту розпорядження голови районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”.
          І. Визначення проблеми

          Відповідно до вимог статті 20 Закону України “Про адміністративні послуги” районні державні адміністрації до 01 січня 2014 року створили центри надання адміністративних послуг.
          Керуючись законами України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про адміністративні послуги” та “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, на виконання Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (із змінами), враховуючи лист Головного управління юстиції у Дніпропетровській області від 15 серпня 2014 року № 07-53/4954 “Щодо центрів надання адміністративних послуг” та доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації від
          27 серпня 2014 року № 07-57/0/35-14 “Про приведення нормативно-правових актів райдержадміністрацій, регламентуючих роботу центрів надання адміністративних послуг, у відповідність до вимог чинного законодавства України”, протягом 2014 року (2015 року) були розроблені та затверджені 3 види документів: Положення про центр надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації (далі – ЦНАП), Регламент роботи ЦНАП та Перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, до яких була застосована регуляторна процедура, в тому числі з обов’язковим проходженням погодження із уповноваженим органом – Державною регуляторною службою України.
          Згідно з пунктами 2, 3, 4 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (із змінами), відповідні розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації про затвердження вищевказаних регламентуючих документів були подані на державну реєстрацію до Томаківського районного управління юстиції у Дніпропетровській області.
          Разом з тим, враховуючи зміни до Закону України “Про адміністративні послуги” (далі – Закон), зокрема норми абзацу 2 частини 10 статті 12 Закону, згідно з якими рішення про утворення центру, про затвердження Положення про ЦНАП, а також переліку адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, які прийняті на підставі примірного Положення про ЦНАП та з урахуванням положень частини 7 цієї статті, не є регуляторними актами у сфері господарської діяльності та не підлягають державній реєстрації, назріла потреба у приведенні документів, регламентуючих роботу ЦНАП, у відповідність до вимог чинного законодавства України.
          Виходячи з роз’яснень, наданих Міністерством юстиції України у відповідному листі від 21.03.2017 № 10412/1930-0-4-17/10.1, про необхідність вжиття заходів щодо забезпечення втрати чинності нормативно-правових актів, регламентуючих роботу ЦНАП, розробки та затвердження нових документів, у тому числі Регламенту ЦНАП як регуляторного акта, виникла необхідність у розробці та подальшому прийнятті нового проекту розпорядження “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”.
          За допомогою введення в дію вищезазначеного нормативно-правового акта передбачається виконання вимог законів України “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” (із змінами) та встановлення чіткого і зрозумілого алгоритму дій адміністраторів ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг, що дозволить забезпечити прозорість, швидкість та зручність процедур надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, вдосконалення цих процедур і їх уніфікацію, запровадження єдиних стандартів роботи ЦНАП (віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення)), що значно зменшуватиме часові та фізичні затрати мешканців і суб’єктів господарювання То району, а також мінімізуватиме корупційні ризики під час надання адміністративних послуг. Адже, саме на боротьбу з корупцією зорієнтована робота ЦНАП, враховуючи також і контроль з боку адміністраторів центру за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.
          Для вирішення окресленої проблеми неможливо використовувати ринкові механізми, тому передбачається застосування засобів державного регулювання, зокрема це питання відноситься до компетенції районної державної адміністрації відповідно до вимог чинного законодавства України.
          Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на суб’єктів звернень за отриманням адміністративних послуг (громадяни, суб’єкти господарювання), адміністраторів ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг (органи виконавчої влади та місцевого самоврядування (на основі їх узгоджених рішень), їх посадові особи, державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги).
          Визначення основних груп (підгруп), на які впливає дане питання:

          Групи (підгрупи)ТакНі
          Громадяни +-
          Держава (територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи (на основі їх узгоджених рішень), державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги+-
          Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва+-
          II. Цілі державного регулювання

          Метою прийняття даного регуляторного акта є вирішення проблеми, про яку йшлося у попередньому розділі. Даний регуляторний акт спрямований на вирішення проблеми як у цілому, так і її окремих складових.
          Прийняття даного регуляторного акта має такі цілі:
          - приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України документів, регламентуючих роботу ЦНАП, зокрема основних засад організації його діяльності (з віддаленими місцями для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення));
          - реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг;
          - створення комфортних умов для отримання суб’єктами господарювання та громадянами, в тому числі особами з інвалідністю, якісного сервісу з надання адміністративних послуг за принципами “організаційної єдності” та “єдиного вікна”, а саме: вичерпне інформування, фахове консультування, оперативний прийом та видача оформлених пакетів документів;
          - забезпечення у ЦНАП прозорості й відкритості виконання існуючого переліку адміністративних послуг, за якими звертаються громадяни та суб’єкти господарювання;
          - запровадження інноваційних форм обслуговування заявників;
          - виключення корупційної складової при наданні адміністративних послуг;
          - встановлення чіткого порядку дій між адміністраторами ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг з метою якісного прийому, розгляду й опрацювання звернень громадян і суб’єктів господарювання, а також видачі оформлених результатів надання адміністративних послуг;
          - здійснення контролю за наданням адміністративних послуг у межах повноважень ЦНАП.
          ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
          Розглянуто наступні альтернативні способи досягнення встановлених цілей:
          Вид альтернативиОпис альтернативи
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          Неприйняття оновленої редакції Регламенту ЦНАП, що призведе до порушення вимог чинного законодавства України, продовжить практику існування ситуації, коли ЦНАП працює за документами, що містять ознаки правової колізії. Це, в свою чергу, позбавить громадян і суб’єктів господарювання можливості звертатися до ЦНАП як повністю легітимної інституції. Також матиме місце відсутність чіткого встановленого порядку дій як адміністраторів ЦНАП, так і суб’єктів надання адміністративних послуг щодо забезпечення повноцінного та ефективного процесу надання адміністративних послуг суб’єктам звернень у межах існуючого правового поля.
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Забезпечення іншого, ніж затвердженого законодавством, розподілу функцій з організації діяльності ЦНАП, що буде суперечити положенням Закону України “Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” (із змінами) та встановлювати інші, не визначені, не зрозумілі та не відпрацьовані правила роботи центру.
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          Прийняття проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”, що дозволить досягти встановлених цілей, забезпечити повну відповідність одного з головних документів, які регламентують роботу ЦНАП, і, власне, процесу надання адміністративних послуг вимогам чинного законодавства України, а також налагодити ефективне функціонування ЦНАП як дієвої інституції, діяльність якої спрямована на протидію корупції, забезпечення якісного обслуговування громадян і суб’єктів господарювання.
          Запропонований проект побудований відповідно до вимог регулювання центрального рівня, забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
          Оцінка впливу на сферу інтересів держави
          (у даному випадку – територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та їх посадові особи (на основі їх узгоджених рішень), державні реєстратори, суб’єкти державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги)

          Вид альтернативи
          Вигоди
          Витрати
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          - поява можливості для суб’єктів надання адміністративних послуг щодо запровадження надання адміністративних послуг безпосередньо, за місцем знаходження власних установ (приміщень), а не в ЦНАП, через відсутність повністю легітимного, затвердженого порядку взаємодії;
          - можливість особистого контакту із суб’єктами звернень (громадянами і суб’єктами господарювання) під час виконання адміністративних і дозвільних процедур (у разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП);
          - відсутність необхідності ознайомлення та вивчення оновленої редакції Регламенту ЦНАП;
          - збереження часу в питанні налагодження ефективної взаємодії між адміністраторами ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг
          - порушення вимог чинного законодавства України в сфері надання адміністративних послуг;
          - формування в суспільстві негативного іміджу суб’єктів надання адміністративних послуг як органів влади (посадових осіб), що не дотримуються принципів відкритості й прозорості, доступності та зручності для суб’єктів звернень тощо (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП);
          - невдоволення громадян і суб’єктів господарювання існуючою ситуацією щодо порушення принципів “єдиного вікна” та організаційної єдності”, а також унеможливлення запровадження подачі заяв на отримання затребуваних адміністративних послуг у ЦНАП, у тому числі, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП)
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          - часткове врегулювання питання співпраці з ЦНАП у сфері надання адміністративних послуг;
          - покращення іміджу суб’єктів надання адміністративних послуг – органів влади і посадових осіб
          - витрачання зусиль та часу на ознайомлення, вивчення і прийняття іншої, ніж встановленої чинним законодавством, редакції Регламенту ЦНАП, на організацію часткової присутності представників суб’єктів надання адміністративних послуг у роботі центру; а також на вирішення більшості організаційних і технічних питань щодо ефективної співпраці з ЦНАП, які є неврегульованими і незрозумілими
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          - легітимна, конструктивна співпраця всіх учасників процесу надання адміністративних послуг у рамках роботи одного ЦНАП згідно з вимогами чинного законодавства України;
          - закріплення єдиних стандартів роботи, запровадження уніфікованих процедур надання адміністративних послуг через ЦНАП (віддалені місця для роботи адміністраторів ЦНАП (у разі їх утворення));
          - спільне відпрацювання заходів щодо вдосконалення адміністративних і дозвільних процедур для громадян і суб’єктів господарювання;
          - запровадження спрощених механізмів передачі пакетів документів від ЦНАП до суб’єктів надання адміністративних послуг і навпаки для якісного оформлення адміністративних послуг, у тому числі засобами телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді);
          - створення єдиного популяризованого інформаційного майданчика в приміщенні ЦНАП, де суб’єкти надання адміністративних послуг можуть консультувати громадян і суб’єктів господарювання;
          - збільшення кількості звернень за отриманням адміністративних послуг та позитивних відгуків щодо якості їх надання;
          - формування й підтримка в суспільстві позитивного іміджу суб’єктів надання адміністративних послуг та ЦНАП у цілому
          - витрачання суттєвих зусиль та часу на ознайомлення, детальне вивчення і прийняття в цілому оновленої редакції Регламенту ЦНАП, а також адаптацію певних представників суб’єктів надання адміністративних послуг під “нові” умови роботи в форматі діяльності центру;
          - позбавлення можливості для певних суб’єктів надання адміністративних послуг надавати адміністративні послуги безпосередньо, за місцем знаходження власних установ (приміщень), а також можливості особистого контакту із суб’єктами звернень (громадянами і суб’єктами господарювання) під час виконання адміністративних і дозвільних процедур

          Оцінка впливу на сферу інтересів держави
          Томаківська районна державна адміністрація, що утворила ЦНАП
          Вид альтернативи
          Вигоди
          Витрати
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          Відсутні.- порушення вимог чинного законодавства України в сфері надання адміністративних послуг;
          - формування негативного іміджу місцевої влади в “очах” громадськості через наявність проблем в організації сучасного якісного сервісу з надання адміністративних послуг, створення незручностей для населення (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг);
          - можливість виникнення сплесків соціального невдоволення через непрозорість та незрозумілість механізмів надання адміністративних послуг
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Неможливо передбачити вигоди, оскільки питання організації роботи ЦНАП буде частково врегульовано- витрачання суттєвих зусиль та часу на розробку та прийняття іншої, ніж встановленої чинним законодавством, редакції Регламенту ЦНАП, на організацію часткової присутності представників суб’єктів надання адміністративних послуг у роботі центру; а також на вирішення більшості організаційних і технічних питань щодо забезпечення функціонування ЦНАП, які є неврегульованими і незрозумілими;
          - витрачання суттєвих зусиль та часу на інформування суб’єктів звернень щодо інших правил роботи, ніж встановлених вимогами чинного законодавства України
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          - наявність документів, регламентуючих роботу ЦНАП, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг;
          - забезпечення роботи ЦНАП як повністю легітимної інституції, спрямованої на задоволення потреб населення в якісних адміністративних послугах;
          - організація сучасного популярного сервісу з обслуговування громадян та суб’єктів господарювання в сфері надання адміністративних послуг за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу”;
          - вдосконалення та спрощення процедур надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;
          - максимальне наближення найбільш затребуваних адміністративних послуг до мешканців та суб’єктів господарювання району;
          - економія фінансових та часових ресурсів суб’єктів звернень через відвідування лише ЦНАП, а не окремих суб’єктів надання адміністративних послуг, а також через можливість подавати заяви на отримання певних видів адміністративних послуг або запроваджених у центрі сервісів засобами телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді);
          - мінімізація корупційних ризиків під час надання адміністративних послуг;
          - формування позитивного іміджу місцевої влади, високого рівня довіри серед громадськості до політики існуючої влади
          Надання однієї адміністративної послуги в ЦНАП займає 0,5 години, яка складає згідно М-Тесту – 13,64 грн.

          Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
          Вид альтернативи
          Вигоди
          Витрати
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          Відсутні.- збільшення фінансових та часових витрат громадян на відвідування різних суб’єктів надання адміністративних послуг, за місцем їх безпосереднього знаходження, що не співпрацюють з ЦНАП через відсутність повністю легітимного, затвердженого порядку взаємодії усіх учасників процесу надання адміністративних послуг – оновленої редакції Регламенту ЦНАП;
          - незручність для громадян, недоступність до них послуг, неможливість подавати необхідні пакети документів за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг);
          - наявність корупційної складової під час надання адміністративних послуг з боку окремих представників суб’єктів надання адміністративних послуг (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП)
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Неможливо передбачити вигоди, оскільки питання організації роботи ЦНАП буде частково врегульованоВідсутні
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          - доступність, зручність та оперативність в інформуванні, а також в отриманні різних видів адміністративних послуг та консультацій виключно за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП;
          - максимальне наближення найбільш затребуваних адміністративних послуг до громадян, у тому числі до осіб з інвалідністю;
          - економія фінансових та часових ресурсів громадян шляхом відвідування лише ЦНАП, а також через можливість подавати заяви на отримання певних видів адміністративних послуг або замовляти запроваджені у центрі сервіси через засоби телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді);
          - виключення корупційної складової під час надання адміністративних послуг;
          - отримання якісного сучасного сервісу обслуговування в ЦНАП;
          - можливість впливати на вдосконалення роботи центру та якість обслуговування через застосування інструментів громадського моніторингу й контролю, формування зауважень і пропозицій
          - витрати часу на детальне вивчення оновленої редакції Регламенту ЦНАП, запропонованого переліку сервісів і послуг, що запроваджені і надаються в ЦНАП, та якими можна скористатися або замовити через засоби телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді), отримати як “швидкі” послуги, в тому числі безпосередньо через адміністратора ЦНАП
          Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
          Показник
          Великі
          Середні
          Малі
          Мікро
          Разом
          Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
          1231
          1231
          Питома вага групи в загальній кількості, відсотків по Томаківському району
          100
          100
          За даними сектору економічного розвитку і торгівлі Томаківської районної державної адміністрації за 2017 рік
          Вид альтернативи
          Вигоди
          Витрати
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          Відсутні.- збільшення фінансових та часових витрат суб’єктів господарювання на відвідування різних суб’єктів надання адміністративних послуг, за місцем їх безпосереднього знаходження, що не співпрацюють з ЦНАП через відсутність повністю легітимного, затвердженого порядку взаємодії усіх учасників процесу надання адміністративних послуг – оновленої редакції Регламенту ЦНАП;
          - незручність для суб’єктів господарювання, недоступність до них послуг, неможливість подавати необхідні пакети документів за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг);
          - унеможливлення подання замовлення на отримання певних видів послуг або запроваджених у центрі сервісів засобами телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді) через відсутність повністю легітимного, затвердженого порядку взаємодії усіх учасників процесу надання адміністративних послуг;
          - наявність корупційної складової під час виконання адміністративних і дозвільних процедур з боку окремих представників суб’єктів надання адміністративних послуг (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП)
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Неможливо передбачити вигоди, оскільки питання організації роботи ЦНАП буде частково врегульованоВідсутні.
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          - доступність, зручність та оперативність в інформуванні, а також в отриманні різних видів адміністративних послуг та консультацій виключно за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП;
          - максимальне наближення найбільш затребуваних адміністративних послуг до суб’єктів господарювання;
          - економія фінансових та часових ресурсів суб’єктів господарювання шляхом відвідування лише ЦНАП, а також через можливість подавати заяви на отримання певних видів адміністративних послуг або замовляти запроваджені у центрі сервіси через засоби телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді);
          - виключення корупційної складової під час виконання адміністративних і дозвільних процедур;
          - отримання якісного сучасного сервісу обслуговування в ЦНАП;
          - можливість впливати на вдосконалення роботи ЦНАП та якість обслуговування через застосування інструментів моніторингу й оцінки, формування зауважень і пропозицій
          На процедуру формування вхідного пакету документів – 1,5 години, надання вхідного пакету документів у Центрі – 0,5 години, отримання результату надання адміністративної послуги – 0,5 години. Всього – 2,5 години, яка складає відповідно до М-Тесту – 52,90 грн.
          IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу
          досягнення цілей

          Оцінка ступеня досягнення визначених цілей визначається за чотирибальною системою, де:
          4 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);
          3 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
          2 – цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);
          1 – цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
          Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
          Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
          Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          1
          Не забезпечує належного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг та не встановлює чіткого, легітимного порядку дій між ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання якісних послуг суб’єктам звернень.
          Проблема продовжує існувати.
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          2
          Не забезпечує належного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг та в повній мірі не дозволяє досягти визначених цілей державного регулювання в результаті прийняття запропонованого проекту регуляторного акта.
          Проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          4
          Забезпечує:
          - дотримання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг;
          - покращення результативності та комфорт-ності отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг за принципами “організаційної єдності” та “єдиного офісу” в ЦНАП;
          - прозорість, відкритість, легітимність виконання через ЦНАП усіх необхідних адміністративних і дозвільних процедур для громадян та суб’єктів господарювання;
          - виключення корупційної складової при наданні адміністративних послуг;
          - належні умови для якісної роботи фахівців ЦНАП, покращення технологій виконання адміністративних і дозвільних процедур, скорочення трудових, матеріальних витрат і часових ресурсів;
          - встановлення чіткого, легітимного порядку дій між ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання якісного сервісу суб’єктам звернень.
          Проблема більше існувати не буде
          Рейтинг результативності
          Вигоди (підсумок)
          Витрати (підсумок)
          Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акта
          ВідсутніНе забезпечує належ-ного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, не встановлює для ЦНАП статусу повністю легітимної інституції через наявність ознак правової колізії у регламентуючих документах, містить ризики щодо порушення принципів “організаційної єдності” та “єдиного офісу” з прийому та видачі документів суб’єктам звернень (в разі запровадження надання адміністративних послуг не через ЦНАП з боку окремих суб’єктів надання адміністративних послуг), позбавляє можливості замовляти адміністративні послуги та запроваджені в центрі сервіси за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді) тощо Цілі взагалі не будуть досягнуті.
          Залишаться неви-рішеними пробле-ми: приведення документів, регламентуючих роботу ЦНАП, у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, закріплення практики із забезпечення якісного та зручного сервісу для громадян та суб’єктів господарювання, відпрацювання конструктивних механізмів співпраці ЦНАП з суб’єктами надання адміністративних послуг з метою ефективного обслуговування суб’єктів звернень, запровадження спрощених та вдосконалених технологій з виконання адміністративних і дозвільних процедур
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Неможливо передбачити вигоди, оскільки питання організації роботи ЦНАП буде частково врегульованоНе забезпечує, навіть суперечить, вимогам чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, зокрема встановлює інші, не визначені, не зрозумілі та не відпрацьовані правила роботи ЦНАПЦілі прийняття регуляторного акта досягнуті частково. Залишаються не-вирішеними питання:
          належного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністра-тивних послуг, відпрацювання чіткого, повністю легітимного порядку взаємодії між ЦНАП та суб’єктами надання адміністративних послуг, спрямованого на задоволення потреб населення у якісних, доступних адміністративних послугах
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          - затвердження оновленої редакції Регламенту ЦНАП згідно з вимогами чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг;
          - встановлення єдиних стандартів та запровадження уніфікованих процедур з надання адміністративних послуг у ЦНАП;
          - виключення корупційної складової під час виконання адміністративних і дозвільних процедур, формування високого рівня суспільної довіри до роботи ЦНАП;
          - прийом та видача документів щодо отримання адміністративних послуг за відпрацьованим, затвердженим алгоритмом, у тому числі засобами телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді), що спрямовано на економію часових та фінансових витрат суб’єктів звернень;
          - популяризація роботи ЦНАП, створення потужного інформаційного майданчика в приміщенні центру, де суб’єкти надання адмі-ністративних послуг можуть надавати вичерпні консультації суб’єктам звернень;
          - збільшення кількості звернень за отриманням адміністративних послуг та позитивних відгуків щодо якості їх надання;
          - отримання послуг у ЦНАП незалежно від місця реєстрації фізичних осіб чи місця знаходження юридичних осіб (принцип екстериторіальності) тощо.
          Проблема вирішена
          -Є збалансованою та найсприятливішою.
          Всі встановлені цілі державного регулювання досягнуті



          Рейтинг
          Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
          Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного
          акта
          Альтернатива 1
          Відсутність регулювання – неприйняття регуляторного акт
          Не забезпечує належного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, не сприяє створенню зручних і доступних умов для запровадження повністю легітимного, спрощеного й зрозумілого, відкритого та прозорого порядку взаємодії всіх учасників процесу надання адміністративних послуг.
          Проблема не вирішується. Зазначена альтернатива є неприйнятною
          Зміни до чинного законодавства України
          Альтернатива 2
          Запровадження часткового регулювання
          Не забезпечує належного виконання вимог чинного законодавства України у сфері надання адміністративних послуг, не сприяє повноцінному запровадженню якісного сервісу обслуговування громадян та суб’єктів господарювання щодо отримання адміністративних послугЗміни до чинного законодавства України
          Альтернатива 3
          Запровадження регулювання – прийняття регуляторного акта
          Сприяє у повній мірі досягненню цілей регулювання. Зазначена альтернатива є прийнятною, оскільки рішення про затвердження оновленої редакції Регламенту – легітимного порядку взаємодії усіх учасників процесу надання адміністративних послуг у ЦНАП, буде прийнято.
          Зміни до чинного законодавства України, в тому числі й щодо запровадження “більш складних” умов для ведення господарської діяльності, заглиблення фінансово-економічної кризи, можуть негативно вплинути на становище суб’єктів господарювання та призвести до припинення ведення такої діяльності. Відповідно, зменшиться кількість звернень до ЦНАП та виданих результатів надання адміністративних послуг. Така ситуація можлива і в разі “послаблення” окремих норм чинного законодавства України та зменшення кількості документів, пов’язаних з наданням адміністративних послуг.
          Вдосконалення чинного законодавства України щодо можливості отримання адміністративних послуг в електронному вигляді, також привнесе певні зміни у роботу ЦНАП та, відповідно, у затверджений Регламент центру.

          Вирішення проблеми можливе лише шляхом прийняття проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”, яким встановлюється чіткий, легітимний порядок роботи ЦНАП (віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення)), дій його адміністраторів і суб’єктів надання адміністративних послуг, що забезпечує прозору, швидку, зручну та ефективну процедуру надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, вдосконалення встановлених процедур та їх уніфікацію, запровадження єдиних стандартів роботи ЦНАП, повне дотримання всіх вимог, визначених чинним законодавством України, в тому числі й щодо облаштування приміщення центру.
          Перевага обраної альтернативи пов’язана із забезпеченням повного комплексу узгоджених дій всіх учасників процесу надання адміністративних послуг – адміністраторів ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг і суб’єктів звернень.
          V. Механізми та заходи, що забезпечать розв’язання визначеної проблеми

          Вищезазначену проблему планується розв’язати шляхом затвердження розпорядженням голови Томаківської районної державної адміністрації Регламенту ЦНАП Томаківської районної державної адміністрації, яке підлягає оприлюдненню в офіційному друкованому засобі масової інформації Томаківської районної державної адміністрації – газеті “Наш край” (в разі його відсутності – у місцевому друкованому засобі масової інформації), а також на офіційному веб-ресурсі районної державної адміністрації та в приміщенні ЦНАП, як це передбачено вимогами чинного законодавства України.
          Запропонований спосіб досягнення цілей є оптимальним шляхом вирішення проблеми й ґрунтується на загальнообов’язковості виконання норм зазначеного розпорядження всіма учасниками правовідносин у сфері надання адміністративних послуг.
          Регламентом ЦНАП передбачено приведення організації діяльності центру у відповідність до норм чинного законодавства України, дотримання всіх установлених вимог щодо облаштування приміщення, в якому розміщується ЦНАП (віддалені місця для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), запровадження єдиних стандартів та уніфікованих процедур при наданні адміністративних послуг суб’єктам звернень. Також закріплюється оптимізація витрат часу, пов’язаних з передачею документів між ЦНАП і суб’єктами надання адміністративних послуг, зменшення навантаження на адміністраторів центру в частині прийому документів від суб’єктів звернень, зокрема поданих засобами телекомунікаційного зв’язку (в електронному вигляді).
          Цим документом детально регламентовано порядок надання консультацій працівниками ЦНАП та представниками суб’єктів надання адміністративних послуг громадянам і суб’єктам господарювання, встановлено принцип “екстериторіальності” надання адміністративних послуг тощо.
          Організаційні заходи для впровадження регулювання:
          - розробка проекту регуляторного акта – проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”, обговорення його з усіма зацікавленими сторонами;
          - оприлюднення проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації” разом з аналізом регуляторного впливу з метою отримання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань;
          - погодження проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації” із уповноваженим органом – Державною регуляторною службою України;
          - прийняття проекту розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”;
          - оприлюднення прийнятого розпорядження у засобах масової інформації.
          Запропонований механізм, спрямований на розв’язання визначеної проблеми, повністю відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки.
          VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні чи юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

          На утримання ЦНАП на рік виділяється: 648646,74 грн., в тому числі заробітна плата – 511710,44 грн.; нарахування на заробітну плату – 112576,30 грн.; оплата електроенергії та теплопостачання – 20400,00 грн.; оплата водопостачання та водовідведення – 0 грн.

          Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%.
          Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва – Тест малого підприємництва (додається).



          VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

          Даний проект регуляторного акта – проект розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації “Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Томаківської районної державної адміністрації”, як і будь-який інший нормативно-правовий акт, є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну.
          Він запроваджується без встановлення обмежень у часі, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є можливим.
          Таким чином, дія даного акта є необмежена, до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акта або на його цілі.
          Доповнення та зміни до регуляторного акта будуть вноситися після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та, в разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акта, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.

          VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

          З метою відстеження результативності дії цього регуляторного акта визначено наступні показники:

          з/п
          Показники результативності
          Перший рік запровадження
          За п’ять років
          Кількісні
          1
          кількість звернень одержувачів адміністративних послуг – суб’єктів господарювання, громадян
          7768
          38340
          2
          кількість суб’єктів надання адміністративних послуг, чиї послуги надаються через ЦНАП
          8
          10
          3
          кількість наданих адміністративних послуг
          4644
          23220
          4
          кількість скарг на роботу ЦНАП
          0
          3
          Якісні (у бальній системі)
          1
          зручність отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг через ЦНАП
          3
          3
          2
          рівень інформованості суб’єктів господарювання щодо державного регулювання
          3
          3
          3
          рівень обслуговування громадян та суб’єктів господарювання в ЦНАП
          2
          3

          IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

          Заходи з проведення відстеження результативності дії регуляторного акта будуть здійснюватися ЦНАП (відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Томаківської райдержадміністрації).
          Строки проведення відстеження результативності дії регуляторного акта:
          - базове відстеження – до набуття чинності цього регуляторного акта, а саме: з 16 липня 2018 року по 20 серпня 2018 року;
          - повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено розробником через рік після набрання чинності цього розпорядження;
          - періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.
          Методи проведення відстеження результативності:
          Для проведення базового відстеження використовувались такі методи одержання результатів відстеження:
          - статистичні;
          - соціологічні.
          Вид даних:
          Статистичні показники:
          - кількість звернень одержувачів адміністративних послуг – суб’єктів господарювання, громадян;
          - кількість наданих адміністративних послуг;
          - витрати часу на отримання адміністративних послуг;
          - кількість адміністративних справ, де порушені терміни надання адміністративних послуг, визначені у стандартах адміністративних послуг (інформаційних і технологічних картках).

          Соціологічні показники (збираються методом опитування або анкетування суб’єктів звернень):
          - зручність та рівень задоволеності щодо отримання громадянами та суб’єктами господарювання адміністративних послуг через ЦНАП;
          - рівень інформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень регуляторного акта;
          - якість сервісу обслуговування громадян і суб’єктів господарювання в ЦНАП.
          Цільовою групою соціологічного опитування є суб’єкти господарювання, громадяни, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, у тому числі дозвільних документів.

          Виконуючий обов’язки голови
          районної державної
          адміністрації В.О.Хведчук


          Проект регуляторного акта – проект розпорядження голови Томаківської районної державної адміністрації та аналіз його регуляторного впливу підготовлені відділом з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Томаківської райдержадміністрації.


                                            Додаток
                                            до аналізу регуляторного
                                            впливу до проекту
                                            розпорядження голови
                                            Томаківської районної державної
                                            адміністрації
          ТЕСТ
          малого підприємництва (М-Тест)
          розпорядження голови районної державної адміністрації
          “Про затвердження Регламенту
          центру надання адміністративних послуг Томаківської
          районної державної адміністрації”


          1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

          Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 23 липня 2018 року по 28 серпня 2018 року.

          Порядковий номер
          Вид консультації
          Кількість учасників консультацій, осіб
          Основні результати консультацій
          1
          Робоча зустріч
          10
          Обговорено проект Регламенту. В результаті були одержані дані від суб’єктів господарювання щодо вартості та затраченого часу на виконання процедури здійснення адміністративних послуг.
          2
          Телефонний запит до суб’єктів малого підприємництва
          10
          Обговорено проект Регламенту. В результаті були одержані дані від суб’єктів господарювання щодо вартості та затраченого часу на виконання процедури здійснення адміністративних послуг.

          2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

          кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання:1231, у тому числі малого підприємництва - 0 та мікропідприємництва - 1231.

          Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 %.

          3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання


          Порядковий номер
          Найменування оцінки
          У перший рік
          Періо-дичні
          Витрати за

          п’ять років

          Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
          1
          Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
          -
          -
          -
          2
          Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
          -
          -
          -
          3
          Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)
          -
          -
          -
          4
          Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
          -
          -
          -
          5
          Інші процедури
          -
          -
          -
          6
          Разом, гривень
          -
          -
          -
          7
          Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
          1231
          8
          Сумарно, гривень
          -
          -
          -
          Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

          Для розрахунку оцінки вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, береться розмір мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2018 року, яка складає 3723,00 грн.

          9
          Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання.

          У середньому витрачається 0,5 години на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних заяв (заробітна плата за місяць – 3723 грн., 22-робочі дні, 169,22 грн. зарплата за 1 день (8 годин):

          (3723:22:8)*0,5=10,58 грн.

          10,58 грн
          -
          52,90 грн
          10
          Процедура організації виконання вимог регулювання

          У середньому 2,5 години
          (заробітна плата за місяць – 3723 грн., 22-робочі дні – 169,23 грн., зарплата за 1 день (8 годин) або 21,15 грн. (за 1 годину): (3723:22:8) х 1 = 21,15 грн.
          - підготовка документів для формування вхідного пакету документів до Центру – 1,5 години

          (21,15 х 1,5 = 31,73 грн);
          - подання документів для отримання адміністративної послуги – 0,5 години
          (21,15 х 0,5 =10,58 грн);
          - отримання результату надання послуги у Центрі – 0,5 години
          (21,15 х 0,5 =10,58 грн);

          Разом: 31,73 грн + 10,58 грн + 10,58 грн = 52,89 грн = 52,90 грн

          52,90 грн
          -
          264,50 грн
          11
          Процедури офіційного звітування
          -
          -
          -
          12
          Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
          -
          -
          -
          13
          Інші процедури
          -
          -
          -
          14
          Разом, гривень
          63,48 грн
          -
          317,40 грн
          15
          Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
          1231
          16
          Сумарно, гривень
          78143,88 грн.
          390719,40грн.

          Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва


          Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

          Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:


          Томаківська районна державна адміністрація
          (назва державного органу)

          Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва
          Планові витрати часу на процедуру
          Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
          Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
          Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання
          Витрати на адміністрування регулювання, гривень
            1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання
          -
          -
          -
          -
          -
          2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:
          -
          -
          -
          -
          -
          камеральні
          -
          -
          -
          -
          -
          виїзні
          -
          -
          -
          -
          -
            1. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання
          -
          -
          -
          -
          -
            2. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання
          -
          -
          -
          -
          -
            3. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання
          -
          -
          -
          -
          -
          4. Підготовка звітності за результатами регулювання
          -
          -
          -
          -
          -
          Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання оплати праці працівників державних органів» від 18 січня 2017 р. № 15 (зі змінами) посадовий оклад адміністратора ЦНАП становить 4800,00 грн.
          7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
          Розрахунки в середньому на 1 послугу:

          - надання консультаційних послуг - 0,05 години;
          - прийняття вхідного пакету документів адміністратором - 0,15 години;
          - передача та отримання від суб’єктів надання адміністративних послуг оформлених результатів - 0,2 години;
          - видача результату надання адміністративних послуг суб’єкту звернення – 0,10 години.

          Заробітна плата одного адміністратора ЦНАП за місяць – 4800, 00 грн., 22 - робочі дні, 218,18 грн. за день (8 годин) або 25,31 грн. (за 1 годину): (4800:22:8) х 1 = 27,27 грн.

          (0,5 х 27,27 = 13,64 грн)
          0,5 год.

          13,64 грн.
          (за 0,5 години)

          8
          1231
          134326,72

          грн.

          Разом за рік
          0,5 год.
          13,64 грн.
          (за 0,5 години)
          8
          1231
          134326,72 грн.
          Сумарно за п’ять років
          0,5 год.
          13,64 грн.
          (за 0,5 години)
          8
          1231
          671633,6 грн.

          Прийняття
          цього регуляторного акта не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).
          4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

          Поряд-ковий номер
          Показник
          Перший рік регулювання (стартовий)
          За п’ять років
          1
          Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
          -
          -
          2
          Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
          78143,88
          390719,40
          3
          Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
          78143,88
          390719,40
          4
          Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
          134326,72грн.
          671633,60
          5
          Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
          212 470,60 грн.
          1 062 353,0 грн
          5. На підставі аналізу витрат, наведених у попередніх таблицях, розроблення корегуючих заходів для суб’єктів малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не потребує.

          Виконуючий обов’язки голови
          районної державної адміністрації В.О.Хведчук


          Про цей сайт | Запитання | Адміністратор