www.tomak.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Томаківський район >> Новини
ВИПАДКОВЕ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ У МАГАЗИНІ, ЯКІ ВАШІ ДІЇ?
Версія для друку Написати листа

ВИПАДКОВЕ ПОШКОДЖЕННЯ ТОВАРУ У МАГАЗИНІ, ЯКІ ВАШІ ДІЇ?

Майже з кожним громадянином ставалась така ситуація, коли у магазині випадково впав, розбився або розсипався товар. Також може статись така ситуація, коли Ви випадково зачіпаєте товар і відбувається пошкодження товару. Томаківське бюро правової допомоги роз’яснює які повинні бути Ваші дії у даній ситуації і ознайомлює із правами споживачів.
По-перше, не хвилюйтесь.
Відповідно до статті 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник. У даному випадку власником товару є магазин і саме він буде нести відповідальність за товар. Тому, відповідно Ви не повинні сплачувати кошти за пошкоджений товар, так як Ви його ще не придбали і не є власником даного товару.
По-друге, що робити у випадку, якщо працівники магазину вимагають від Вас сплати коштів за пошкоджений товар?
У даній ситуації необхідно керуватись частиною 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» де передбачено, що «Забороняється примушувати споживача придбати продукцію неналежної якості чи не потрібного йому асортименту». І, відповідно пошкоджений товар є товаром неналежної якості. У даному випадку, закон на Вашому боці. Тому, працівники магазину не мають право примушувати Вас відшкодовувати вартість пошкодженого товару.
По-третє, якщо працівники магазину не реагують на Ваші посилання на законодаство і все таки вимагають сплатити кошти за пошкоджений товар, які Ваші дії?
Вимагайте від співробітників магазину складення акту про пошкодження даного товару, з обов’язковою вказівкою про те, що пошкодження сталося не з Вашої вини і з зазначенням свідків. На місці нічого не оплачується, пам’ятайте про це! Вкажіть про те, що Ви сплатите кошти за пошкоджений товар тільки тоді, коли Вашу вину буде доведено у судовому порядку. Адже відшкодування коштів за пошкоджений товар здійснюється виключно за судовим рішенням. І безпосередньо у суді магазин повинен буде довести те, що Ви навмисно пошкодили товар. Однак, такі випадки зустрічаються дуже рідко через те, що витрати, які магазин понесе на звернення до суду і за послуги адвоката будуть в рази більше, аніж вартість пошкодженого товару.
Якщо Вам починають погрожувати, то у такому випадку викликайте поліцію.
Тому, у таких випадках Закон України «Про захист прав споживачів» однозначно захищає покупця (споживача).

За більш детальною інформацією з даного питання та інших правових питань ви можете звернутись до Нікопольського місцевого центру з надання безоплатної правової допомоги, за адресою: м. Нікополь, вул. Івана Богуна, 9, тел. (0566) 68-75-23, (0566) 68-75-40, МТС +380958009736, номер гарячої лінії 0-800-213-103, та до Томаківського бюро правової допомоги, яке знаходиться за адресою: смт. Томаківка, вул. Лесі Українки,41 тел.(05668)3-14-22, (068) 795-89-35.
«Томаківське бюро правової допомоги»

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор