www.tomak.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 23 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Томаківський район >> Сектор містобудування та архітектури
Витяг з порядку розміщення тимчасових споруд (ТС)для провадження підприємницької діяльності
Версія для друку Написати листа

ВИТЯГ З ПОРЯДКУ
розміщення тимчасових споруд (ТС)для провадження підприємницької діяльності

Затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства України
21.10.2011 N 244



ІІ. Порядок отримання паспорта прив'язки ТС

2.1. Підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС
(додаток 1).

2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до
відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради,
районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній
формі про можливість розміщення ТС.

2.3. До заяви додаються:
графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування
ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній
основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна
інформація).
Цей перелік документів є вичерпним.

2.4. Відповідність намірів щодо місця розташування ТС
комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним
нормам визначає відповідний орган з питань містобудування та
архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної
сільської, селищної, міської ради, районної державної
адміністрації, протягом десяти робочих днів з дня подання
зазначеної заяви.
У разі відсутності у складі відповідного виконавчого органу
сільської, селищної, міської ради органу з питань містобудування
та архітектури відповідність намірів щодо місця розташування ТС на
території сільської, селищної, міської ради визначає орган з
питань містобудування та архітектури відповідної районної
державної адміністрації за територіальною належністю. У такому
випадку строк розгляду заяви становить п'ятнадцять робочих днів.

2.5. Про відповідність намірів замовника щодо місця
розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її
наявності), будівельним нормам замовник повідомляється відповідним
органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом
трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів
або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації
намірів розміщення ТС.

2.6. Для оформлення паспорта прив'язки замовник звертається
до органу з питань містобудування та архітектури із додатковою
заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:
схему розміщення ТС ;
ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС),
які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на
виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний
кваліфікаційний сертифікат (додаток 1);
схему благоустрою прилеглої території, складену замовником
або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну
ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний
сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій
населених пунктів України" ( 2807-15 );
технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності),
отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних
мереж.
Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

2.7. Паспорт прив'язки ТС оформлюється органом з питань
містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня
подання зазначеної заяви.


2.15. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.

2.17. Строк дії паспорта прив'язки визначається органом з
питань містобудування та архітектури виконавчого органу
відповідної ради або районної державної адміністрації відповідно
до генерального плану, плану зонування та детального плану
територій та з урахуванням строків реалізації їх положень.

2.18. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється
за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та
печатки у паспорті прив'язки органом з питань містобудування та
архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної
державної адміністрації.

2.20. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта
прив'язки.

2.21. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

2.22. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.

2.23. Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого
органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної
державної адміністрації письмову заяву за установленою формою,
у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.

2.24. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках.
Один примірник зберігається у замовника ТС, другий - у
відповідному органі з питань містобудування та архітектури.

2.27. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:
недотримання вимог паспорта прив'язки при її встановленні;
не встановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання
паспорта прив'язки;
надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у
пункті 2.6 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки
ТС.

2.30. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта
прив'язки, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає
демонтажу.

2.31. Розміщення ТС самовільно забороняється.

2.33. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її
естетичний вигляд, він звертається до відповідного органу з питань
містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо внесення
змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. Орган з
питань містобудування та архітектури розглядає нові ескізи фасадів
ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за
відсутності обґрунтованих заперечень керівник (заступник) органу з
питань містобудування та архітектури візує нові ескізи фасадів ТС.

2.34. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання
відповідно до законодавства.

2.35. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання
чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.







Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор