www.tomak.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 28 березня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Томаківський район >> Новини
Інформація щодо булінгу
Версія для друку Написати листа

> Яким чином виявити булінг? Що саме стоїть за цим терміном та які його
> види? Як слід реагувати у разі виявлення у Вашої дитини схильності до
> агресії, або ж навпаки – Ви помітили, що дитина стала жертвою? Та що
> необхідно робити і до кого звернутися, аби зупинити прояви булінгу серед
> дітей? Роз’яснення на усі ці питання надає перший заступник начальника
> Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області
> Ольга Захарова.
> В межах широкомасштабної кампанії #СтопБулінг загальнонаціонального
> правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО!» Міністерство юстиції України
> та територіальні органи продовжують боротьбу проти проявів агресії серед
> дітей та підлітків: розуміючи, що проблема булінгу вражає своєю масовістю,
> ми вже сьогодні готові до протистояння жорстокій поведінці серед дітей.
> Аби знайти шляхи вирішення даної проблеми, слід розуміти, з чим саме ми
> маємо справу: булінг – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка
> однієї дитини або групи дітей, що супроводжується регулярним фізичним чи
> психологічним тиском. Вона має на меті завдання шкоди, виклик страху або
> тривоги, або ж створення негативного середовища у школі для іншої особи.
> Булінг виникає у ситуації, в якій існує реальний чи уявний дисбаланс сил.
> Загалом чіткого та єдиного визначення даного прояву агресії і досі немає,
> незважаючи навіть на те, що за даними дослідження UNICEF 40% постраждалих
> від цькування взагалі ні з ким не ділилися проблемою і не зверталися за
> допомогою. А що найстрашніше, 22% – вважають, що це нормальне явище.
> Проте не тільки кількісні показники даної проблеми жахливо дивують
> суспільство, а і різноманітність форм також змушує замислитись над її
> вирішенням. Булінг може бути:
> - фізичним – завдання ударів, штовхання, пошкодження або крадіжка
> власності;
> - словесним – обзивання, глузування або висловлювання, якими
> ображається стать, раса або сексуальна орієнтація;
> - соціальним – виключення інших із групи чи розповсюдження пліток
> або чуток;
> - в письмовій формі – написання записок або знаків, що є болючими чи
> образливими;
> - електронним (загальновідомий як кібербулінг) – розповсюдження
> чуток та образливих коментарів з використанням електронної пошти,
> мобільних телефонів (наприклад, надсилання СМС) і сайтів соціальних мереж.
> Останній із зазначених видів потребує особливої уваги, оскільки настання
> ери соціальних мереж та віртуальної комунікації велика частина проявів
> агресії перейшла і на терени digital технологій. Саме тут діти є найбільш
> незахищеними.
> Що таке електронний булінг або кібербулінг? Відповідь можна надати
> наступну: це електронне повідомлення, яке:
> · використовується, для виведення особи з рівноваги, залякати або
> збентежити її;
> · залякує, надокучливо пристає, збентежує, соціально виключає і наносить
> шкоди репутації та дружнім стосункам, за допомогою електронної пошти,
> мобільних телефонів, СМС і сайтів соціальних мереж;
> · включає приниження, образи і також може передбачати розповсюдження
> чуток, розкриття приватної інформації, фотографій або відео, або містити
> погрози завдати шкоду;
> · завжди є агресивним і болючим.
> Як зрозуміти, що Ваша дитина стала жертвою булінгу та який подальший
> алгоритм дій?
> Необхідно звернути увагу на деякі ознаки:
> - дитина не хоче йти до школи або ж може плакати чи почуватися
> хворими у шкільні дні;
> - відмова від участі у спільній діяльності чи соціальних заходах з
> іншими учнями;
> - починає губити гроші чи особисті речі, або ж приходити додому у
> порваному одязі чи з поламаними речами і при цьому да неймовірні пояснення
> та ін.
> Наступним кроком для Вас, як для батьків, є звернення до класного
> керівника, завуча або директора школи із письмовою або усною заявою. У
> разі невдалої спроби вирішити проблему, Ви можете звернутись до поліції.
> Для отримання правової допомоги ви можете звернутися до Єдиного
> контакт-центру безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103,
> який працює цілодобово та є безкоштовним в межах України.
> Окрім того, функціонує Національна дитяча «гарячу лінію» для дітей та
> батьків з питань захисту прав дітей за номером 116 111, де надається
> психологічна допомога.
> Слід також зазначити, що у разі виявлення у Вашої дитини проявів агресора
> (булера), то наслідки за вчинені ним дії та відповідальність повністю
> лягає на плечі батьків, тож не зволікайте та будьте уважні до Ваших дітей.
> Вирішуємо гострі проблеми вчасно, разом із Мін’юстом!
> Каким образом выявить буллинг? Что именно стоит за этим термином и какие
> его виды? Как следует реагировать в случае обнаружения у ребенка
> склонности к агрессии, или же наоборот - Вы заметили, что ребенок стал
> жертвой? И что необходимо делать и к кому обратиться, чтобы остановить
> проявления буллинг среди детей? Разъяснения на все эти вопросы дает первый
> заместитель начальника Главного территориального управления юстиции в
> Днепропетровской области Ольга Захарова.
> В рамках широкомасштабной кампании #СтопБулинг общенационального
> правопросветительского проекта «Я МАЮ ПРАВО» Министерство юстиции Украины
> и территориальные органы продолжают борьбу против проявлений агрессии
> среди детей и подростков: понимая, что проблема буллинга поражает своей
> массовостью, мы уже сегодня готовы к противостоянию жестокому поведению
> среди детей.
> Чтобы найти пути решения данной проблемы, следует понимать, с чем именно
> мы имеем дело: буллинг - это агрессивная и крайне неприятная сознательное
> поведение одного ребенка или группы детей, сопровождается регулярным
> физическим или психологическим давлением. Она имеет целью причинения
> вреда, вызов страха или тревоги, или же создание негативного среды в школе
> для другого лица. Буллинг возникает в ситуации, в которой существует
> реальный или воображаемый дисбаланс сил. В общем четкого и единого
> определения данного проявления агрессии до сих пор нет, несмотря даже на
> то, что по данным исследования UNICEF 40% пострадавших от травли вообще ни
> с кем не делились проблемой и не обращались за помощью. А что самое
> страшное, 22% - считают, что это нормальное явление.
> Однако не только количественные показатели данной проблемы ужасно удивляют
> общество, а и разнообразие форм также заставляет задуматься над ее
> решением. Буллинг может быть:
> - физическим - нанесение ударов, толкание, повреждения или кража
> собственности;
> - словесным - обзывание, насмешки или высказывания, которыми обижается
> пол, раса или сексуальная ориентация;
> - социальным - исключение других из группы или распространение сплетен или
> слухов;
> - в письменной форме - написание записок или знаков, являются болезненными
> или оскорбительными;
> - электронным (общеизвестный как кибербуллинг) - распространение слухов и
> оскорбительных комментариев с использо?анием электронной почты, мобильных
> телефонов (например, отправки СМС) и сайтов социальных сетей.
> Последний из указанных видов требует особого внимания, так как наступление
> эры социальных сетей и виртуальной коммуникации большая часть проявлений
> агрессии перешла и на территорию digital технологий. Именно здесь дети
> являются самыми незащищенными.
> Что такое электронный буллинг или кибербуллинг? Ответ можно дать
> следующий: это электронное сообщение, которое:
> • используется для вывода человека из равновесия, запугать или смутить ее,
> • запугивает, назойливо пристает, смущает, социально исключает и наносит
> ущерб репутации и дружеским отношениям, с помощью электронной почты,
> мобильных телефонов, СМС и сайтов социальных сетей;
> • включает унижения, оскорбления и также может предусматривать
> распространение слухов, раскрытие частной информации, фотографий или
> видео, или содержать угрозы нанести вред;
> • всегда является агрессивным и болезненным.
>
>
> Как понять, что Ваш ребенок стал жертвой буллинга и дальнейший алгоритм
> действий?
> Необходимо обратить внимание на некоторые признаки:
> - ребенок не хочет идти в школу или же может плакать или чувствовать себя
> больными в школьные дни;
> - отказ от участия в совместной деятельности или социальных мероприятиях с
> другими учащимися;
> - начинает терять деньги или личные вещи, или же приходит домой в рваной
> одежде или с поломанными вещами и при этом дает невероятные объяснения и
> др.
> Следующим шагом для Вас, как для родителей, является обращение к классному
> руководителю, завуча или директора школы с письменным или устным
> заявлением. В случае неудачной попытки решить проблему, Вы можете
> обратиться в полицию. Для получения правовой помощи вы можете обратиться к
> Единному контакт-центр юридической помощи по номеру 0800213103, который
> работает круглосуточно и является бесплатным в пределах Украины.
> Кроме того, функционирует Национальная детская «горячая линия» для детей и
> родителей по вопросам защиты прав детей по номеру 116111, где оказывается
> психологическая помощь.
> Следует также отметить, что в случае обнаружения у ребенка проявлений
> агрессора (Булер), то последствия за совершенные им действия и
> ответственность полностью ложится на плечи родителей, поэтому не медлите и
> будьте внимательны к Вашим детям.
> Решаем острые проблемы вовремя, вместе с Минюстом!
>
> З повагою,відділ правової освіти Управління державної реєстрації
> нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного
> територіального управління юстиції у Дніпропетровській
> області_____________________________________Юстиція відкрита для людей!

Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор